Frank van der Meulen Frank van der Meulen
Mijn naam is Frank van der Meulen. Dit jaar ga ik starten als een van de organisten in de Bonifatiuskerk in Vries en daar heb ik veel zin in. Ik ben in 1970 geboren in de stad Groningen. Ik kreeg de eerste orgellessen van mijn vader, die ook organist is. In 1985 ben ik begonnen met het begeleiden van kerkdiensten in en om de stad Groningen, waaronder de Oosterkerk. Ik heb van 1985-1995 orgellessen gevolgd bij Piet Wiersma. Na mijn rechtenstudie bij de Rijksuniversiteit Groningen heb ik enige jaren in Groningen gewerkt. Vanwege het werk ben ik in 2001 verhuisd naar Drenthe en heb daar geen moment spijt van gehad. Ik ben datzelfde jaar getrouwd en in 2003 is onze dochter geboren.  Wij wonen met veel plezier in de wijk Marsdijk in Assen. In Assen ben ik organist van de Opstandingskerk en De Bron. Om naast het orgel ook met enige regelmaat de piano te kunnen gebruiken heb ik meerdere jaren pianoles gevolgd bij Wietse Meinardi. In het dagelijkse leven ben ik strategisch-juridisch adviseur bij de gemeenten De Wolden en Hoogeveen. Ik hoop de komende jaren met veel plezier de kerkdiensten in Vries te begeleiden.